Wednesday 4 May 2011

mood kebusanan apabila nk stdy ...

mood nk mmbce novel skunk ~~~ mana mau cri novel niyh ...
mood mgulang kaji mne ??? ahhaha.. mood itu msih xdtg2... :P



  • sy : malasnye nk stdy ...nota2 ntah mne ltak x tahu ..nota2 oo nota mne kau pergi ...???
    22 jam yang lalu · 
  • Aliyea Leeya nota : wahai tuanku etun... sila cri sy..bkn sy cri kamu pham!! sape suh ltak merata ~~
    22 jam yang lalu · 
  • Aliyea Leeya sy : aik nota mara aku plak ?? ni x ley jd niyh!! bila mse plak sy letak kamu mrata-rata?? sy letak elok2 thu susun kemas jea...
    22 jam yang lalu · 
  • Aliyea Leeya nota : kalu kamu susun mst kamu tahu mne nota2 kamu...ada paham ..ke cri ngn mulut??
    22 jam yang lalu · 
  • Aliyea Leeya sy : amboi nota aku niyh kunk rebus kunk bru thu.. en nota!! sy mntk tlong kamu suh dtg kt sy bkn mmbebel okeyh!! ( nada geram )...
    22 jam yang lalu · 
  • Aliyea Leeya nota : ada ke bengap tuan aku niyh?? whai etun!! aku mne ade kaki senget ....~~ cri lah aku ...
    22 jam yang lalu · 
  • Foey Zahuri eh..perli sy eh? huhu
    22 jam yang lalu · 
  • Aliyea Leeya sy : aduiyai nota niyh ckp aku bengap ...kunk aku humban kau dlm plastik bru thu ... hoi nota sape tuan sape skunk niyh ?? mlwan yea??
    22 jam yang lalu · 
  • Aliyea Leeya nota : aku thu lah kau tuan aku ..tp jgn lah memalaih sgt!! pham...???
    22 jam yang lalu · 
  • Aliyea Leeya sy : bila mse plak aku mls ?? ( dah kua word aku, kau ) ..kau myorok knp ?? klua lah klu brani ... meh depan aku niyh meh!!
    22 jam yang lalu · 
  • Aliyea Leeya nota : whuaa kau ingt aku bodo!! klu aku kua or mncul depan kau mknenye kau x payh cri aku lah erk ?? hahaha
    22 jam yang lalu · 
  • Aliyea Leeya sy : erk!! kantoi suda...kua je lah ..klu brani .. x men r sorok2..kita gusti sape y kalah dlu ..lekas!!
    22 jam yang lalu · 
  • Aliyea Leeya nota : ape kena ngn tuan aku niyh ntah la ... aku x nak kua !! x nak kua ...ada paham ?? grrRRr....
    22 jam yang lalu · 
  • Aliyea Leeya sy : aku pon xnak cri kau dah ..x berbakti lgsg utk aku huh!! tampo laju2 kunk...
    22 jam yang lalu · 
  • Aliyea Leeya nota : werkkkk :P pdan muka kau ...
    22 jam yang lalu · 
  • Aliyea Leeya sy : eeeeee!! geram ...tggu kau erk ...
    22 jam yang lalu · 
  • Aliyea Leeya nota : ( nota pon kua snyap2 smbil nk intai2 tuannya ...)
    22 jam yang lalu · 
  • Aliyea Leeya sy : aku dah nmpk kau heyaaaaa!! ( tgkp nota ) haaa td werrkk kat aku kan ..skunk niyh aku nk tenyeh kau ...$%&@#!! pdan muka kau plak ..duk lah dlm bakul smpah tuh...ahaha... ( gelak jahat )
    22 jam yang lalu · 
  • Aliyea Leeya ksimpulannye :: akhirnye mood utk stdy to dah ilang disebabkn pgaduhan antara nota ngn tuannya ..ahaha.. :P
    22 jam yang lalu ·  ·  3 orang
  • Asairul Hidayat bestnye crita..ni bwt filem box office ni haha
    18 jam yang lalu · 
  • Aliyea Leeya Haha cite bdk2 adala gayeny t0o huhu [via Celcom SMS]
    18 jam yang lalu · 
  • Asairul Hidayat tmbah magic2 sket..katun2 sket..bbudak suke sgt da ni hehe..pnulis skrip pn bbudak ok la 2 :-p
    18 jam yang lalu · 
  • Aliyea Leeya Huhu bkal2 pnulis k0mik ni keke. To la luahn syg akbt nk cri m0od stdy hehe [via Celcom SMS]
    18 jam yang lalu · 
  • Asairul Hidayat nk jd pnulis buku kanak2 ye..bgus2 troskan..sy mnyokong cita2 anda itu, sgt seswai ngn krakter anda :-p
    18 jam yang lalu ·  ·  2 orang
  • Aliyea Leeya ahaha mne dea sy bkn kanak2~~ hehehe :P
    6 jam yang lalu · 

No comments:

Post a Comment