Saturday 7 May 2011

maggie lagi ???

assalamualaikum w.b.t

okey tajuk ari niyh adalah maggie..sbb apa maggie?? sbb dia maggie lah ..ahahaha... ( lawak bodo plak )... maggie adalah sjnis mknan segera y slalu aku nk mkn je ..slain rasenye y sedap ia murah ..kekkeke.. sesuai lah ngn aku stdent..ken2 Nor Fatin @ Foey Zahuri..??? ckp mcm Foey tuh dgr jea..ahaha.. :P

diantra maggie2 y ade kt kdai2 niyh...aku ttap plih maggie sedaaappp... harge dia murah RM 2.80 gtu jea... huaa skali aku borong mau 4 paket ke atas..hehe buat stock katekan ..tp boifren aku x tahu.. klu dia tahu..ahaha ape lg ...farhatun kna tadah tlinge lah ... :P

lalallaa perut ku suda myanyi ..." perut mahu diisi 2X " ..
aduhai perut ku y chumel2 niyh x hbs2 nk mkn ...pg td mkn mggi?? niyh nk mkn mggi lg ??
tamak btul perut aku niyh ken ?? :P * bebel sorg2...ahaha

dialog bdk2 yea plak ....
perut  : alooo laponye ..nk mkn mggi lg ...nk lg...
mggi  : oit perut aku x larat lah asyik nk kna rndam air pnas tahu..
perut : dah kau sedap sgt aku nk mkn lah ....jgn ngengade ,,,lekaih!!
mggi  : handae ~~~!!! * pndai lak ckp korea hahaa
perut : nak !!!
mggi  : xnak !!! bwekkk :P
( lastly rmbut pon myampuk dri blakang )
rmbut : hoi perut ! maggi ! nape ngn korunk niyh haa??? nk gado je keje..
           mcm anjing ngn kucin...ape sal ha...
perut : aku nk mkn mggi la rmbut tp mggi x kasi !!
mggi  : aku x nak kasi kau sbb kau tamak !! tgk kau pon dah bncit ...
rmbut: kau bdua pkir korunk je kan ...aku niyh y jd mgsa kork thu... perut mkn mggi ...
          then rmbut aku pon gugur!! ape kes....!!
( perut ngn mggi pon diam trus #$%^&*@ ) so p/s disini jgn lah mkn mggi selalu yea...ahahhaa :P

sekian... :)

No comments:

Post a Comment