Friday 6 May 2011

dating again~~

assalamualaikum w.b.t

hehhe ari isnin kua lg bsama adik ipaQ n anak buah ...cewahhh mcm dah ade anak buah je kan ?? ahaha...
ari niyh aku dress up ala2 ape ntah nak kate hhuu...xpe2 t lah aku selit gambo aku erk ??? ehhee..
mbwa jeruk dtgn mnuju puncak ..acece puncak lah sgt ken..pdahal g mines jea... :P

dgn hrapan ingn bjmpa dgn dua org gadis y cntik n chumel dihati aku niyh... iaitu sape lg klu bkn dayot n foey ..ehehe.. tibanya aku di mines..huhu mcm nk wat kargn lak aku ni..okey lah rindu kt dada niyh dah mbuak2 mcm nk jmpe pkwe katekn...

mau x dua mggu bpisah ngn adik ipaQ ase lain kot ..sbb she.s very closed to me here.. huaaa dah nmpk pun btang idung dia..yehuuu ^_^ !! aku pon ape lg ..salam n muahh2 laa...bese lah tuh salam org pompuan mcm ner kan?? mst ade muahh2 .. * blink2x..

dan hbs nyum2 ape sume kami btiga pon pg lah bjalan ape sume bagai ..smpt jgk kami nk window shopping ..al mklom lah bajet xdak..jd usha2 pon jd lah bg knyg bjik mata niyh haaa... hehhe...


aku dpt hadiah dri adik ipaQ aku iaitu slndang ..best nye..rezeki btmbah apabila aku btudung niyh..huhu..alhmdulillah ^^ trimas yea baby mama :) aku akn hargai segala pmberian org ..seyesly...

lpas niyh aku xdak org nk teman aku kua like adik ipaQ aku da..hmmm sedih nye.. :'(  tp walau jauh namun foey ttap dihati aku niyh ...


                                                      dayot wit me ..lalala
                                                      sweet ken my dayot niyh <3


                                                        :) :) :)               :) :) :)


                                                               wit foey <3
                                                              love her so much ~~~

                                                    niyh lah special kad dri foey :)
                                                            chantek ken <3


sekian jea ..papai ... <3 muahhh!!

No comments:

Post a Comment